Siirry sisältöön
Olen nuollut tyttöystävän kaulaa ja korvaa. Onko se seksiä?
ID 313231
hei. kysyisin, että olen nuollut tyttöystävän kaulaa ja korvaa ja korvaa. onko se seksiä. tyttöystävä tykkää.

Asiantuntija vastaa
28.11.2024 klo 10:13 , Väestöliitto
Hei,
kiitos kysymyksestä. Seksi tosiaan tarkoittaa eri ihmisille erilaisia tekoja ja toimintaa. Kuvailemassasi kaulan ja korvien nuolemisessa voi olla seksuaalinen lataus, tai sitten ei. Voitte keskustella kumppanin kanssa siitä, minkälaisia tunteita nuoleminen teissä on herättänyt ja minkälaisena toimintana sen koitte. Teidänkin ajatukset ja tunteet voivat erota toisistaan. Voit lukea lisää seksin määrittelystä artikkelistamme.
Kaikenlaiseen seksuaaliseen toimintaan tarvitaan kaikkien osapuolten vapaaehtoinen suostumus ja halu. Se onkin tärkeää, että kaikki osapuolet tykkäävät siitä, mitä tehdään. Jos sinulle tulee epäilys siitä, haluaako kumppani samoja asioita kuin sinä, – kysy ja varmista. Lue lisää suostumuksesta seksiin artikkelistamme.
Toivottavasti vastasin kysymykseesi. Voit tulla juttelemaan tästä tai jostakin muusta asiasta seksuaalineuvontachattiimme.